Saturday 16 February 2013

Cara Pengambilan VCO Softgel dan Collagen Premium.




salam,



okay, kali ni mak jah nak cerita cara nak makan softgel dan collagen Catalyst ni. mudah, simple, senang lah kata kau. tapi kalau dah pemalas, tak dapat lah nak tolong. tapi makan nasi dua pinggan rajin pulak ehh. hekhek.



baiklah, untuk VCO Catalyst cara pengambilannya adalah seperti berikut:




1 biji kapsul 2 kali sehari. kalau disiplin sikit makan lah satu pagi dan satu malam sebelum tidur. ada penerangan scientific nya kat situ berkaitan dengan penghadaman kita. insyaAllah dipermudahkan Allah untuk lihat kesan yang lebih cepat. :) kalau nak makan 2 kapsul sekaligus pon boleh.


kalau nak pecahkan gel lembut ni, ambil minyaknya dan sapu kat muka. pon boleh. :)




untuk Collagen Premium pulak, 


 

oleh kerana dia dalam bentuk sachet, bukak je sachet tersebut, letak kat lidah dan hisap. lepas tu minum air kosong ataupun jus. tak payah bancuh-bancuh. tapi jangan kau bantai minum air kopi pulak. :) senang kan kan kannnn.


rasanya macam oren. masam manis manis macam tu. sedap! :)


ambil lah waktu malam sesachet sebelum tidur. kalau nak pagi sebelum sarapan tu boleh juga. 




apa-apa pun semua di ditanggung HALAL. dah ramai sangat sangat sangat yang gabungkan kedua pengambilan ni iaitu VCO dan Collagen. hasilnya superb! :)


antara yang paling drastik, Puan Hanita Jaafar. beliau mengamalkan kedua-dua pengambilan ni. credit to her. :)



bebas cela, jerawat hilang dan kulit lebih sekata. cantik kan dia? :) credit to KuNadia dan pemilik gambar testimoni. :)




pengambilan VCO dan Collagen serentak sangat-sangat digalakkan lebih-lebih lagi pada mereka yang ada masalah jeragat. tisu muka akan dibaiki dari dalam dan keremajaan kulit akan lebih terserlah. CUBALAH! 



013-6386401 to order. :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...