Thursday 14 February 2013

February : Kembangkan Sayap




salam,



marilah kembangkan sayap lagi dalam medan business. Alhamdulillah, jatuh turun dalam perniagaan mengitip banyak pengalaman. Tapi apalah sangat untuk mereka yang jauh berpengalaman kan. kerdil sangat diri ini dirasakan. by the way, For those yang follow twitter saya, friends (walaupun ada yang tak kenal) dalam facebook saya dan request instagram saya, anda mesti dah tahu sayap apa yang saya kembangkan sekarang. instead of Mary Kay which is in skincare expert, saya add lagi supplement yang dimana sangat sangat sangat famous, iaitu Catalyst sebagai beauty and health expert. tak jauh perginya, still dalam bidang kecantikan. :)



Niat ini terdetik bila mana saya dapat banyak whatsapp dan calls dan msg untuk beli Catalyst. padahal aku ni bukan lah dealer atau stokis Catalyst. mana korang dapat info ni hah? begitulah kata hati yang meronta-ronta. hiks. dan ramai cakap diorang dapat nombor lepas google. ohh really? how was that happened? but nevermind, there must be Allah's plan for me to do something. i guess. bersangka baik dengan Tuhan kan?


So, i did my research and study about Catalyst. A lot of awesome feedbacks and  it become my supplement for two months before i decide to sell it. Alhamdulillah, with minimum promotion and natural demand for this brand itself, it is a good start for me.  Memang, dah terlalu banyak produk kesihatan dan kecantikan di luar sana, bukan beratus, malah beribu produk original dari keluaran Malaysia. terpulang pada anda untuk memilih. duit anda hak anda. Do support Malaysian Products and Malaysia's Excess. 





A lot of review about this later. stay tuned. :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...