Saturday 19 October 2013

Hilangkan Parut Lepas Buang Tahi Lalat




salam,



okay kali ni i nak update apa yang kalian boleh makan, sapu, pakai bila dah buang tahi lalat u all. tak lain tak bukan VCO Catalyst dan Premium Collagen Catalyst. lepas kita buang tahi lalat menggunakan laser tu mesti ada kudis, pastu macam luka tu basah kan kan? okay dont worry, i'm not the expert but i've been through the same thing. :)



so janganlah risau kalau baru 2 3 minggu buang tahi lalat tu. luka yang terjadi tu sama macam luka kita jatuh, cara jaga pun sama. kalau i, i tak berani letak apa pun bahan kimia kat muka. so, i let my face kena air semata-mata. risau kan? i banyak dapat whatsapp dari kalian yang risaukan luka semua tu. i tak boleh cakap apa pun cuma don't panic. it is just normal. okay? feel better?



so, untuk menghilangkan parut, i gunakan VCO Catalyst untuk makan as supplement. IANYA MEMBANTU PARUT ITU PUDAR DENGAN CEPAT DAN BERKESAN DAN SELAMAT DAN TIADA KESAN SAMPINGAN. amacam? best tak? hahahaha.




okay yang belah kanan tu muka 5 bulan lepas, parut masih kelihatan cam obvious lagi kan? eyebag, tona tak sekata apalah semua ada. yang belah kiri tu sekarang OCTOBER 2013.



penggunaan PREMIUM COLLAGEN yang telah diupgrade ke STEMCELL juga membantu melahirkan kulit baru yang sihat, tanpa jerawat dan parut-parut yang annoying. kita lihat lagi beberapa testimoni pelanggan Catalyst yang telah mencuba VCO dan PREMIUM COLLAGEN ye. :)


 


alhamdulillah, ramai yang berpuas hati. harga?


VCO SOFTGEL/ LIQUID : RM39.90

PREMIUM COLLAGEN : RM59.90

POSTAGE : add RM 6.00



sangat sangat berbaloi untuk mencuba. don't worry, you are gonna be great loves!!! :)



WHATSAPP SURINA

013-6386401





1 comment:

  1. Perkongsian yang sangat menarik admin. Menurut kajian dan respon dari pengguna vitamin E, mereka mengatakan bekas parut jerawat serta parut luka hilang dan meninggalkan kulit yang bersih dan cantik selepas mengambil vita E secara oral dan menjadikannya sebagai masker. Ada yang mengambilnya secara konsisten, untuk 3-4 bulan, bukan sahaja parut hilang, malahan jerawat pun dah tak timbul lagi. Saya ada kongsi testimoni mereka di sini, http://bit.ly/1f7OeYq

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...