Tuesday 19 February 2013

Remove Mole For Second Time.




salam semua. 



hari ni agak terkejut sebab blog baru dan berwajah baru ni dah mencapai hit lebih dari 10k. 20% entry tentang diri sendiri, dan selebihnya separuh Mary Kay, separuh Catalyst. entry tentang diri sendiri tak lain tak bukan cerita tentang tahi lalat. bila dah remove ada pengalaman dan share dalam blog, letak pulak nombor phone, hmmmm ramailah tanya. :)



tapi maybe bukak semester nanti nak remove for the second time pulak sebab yang kat bawah hidung ni tumbuh balik. kos dalam RM40 je rasanya sebab tak besar sangat dan tak timbul sangat. tapi maybe akan berparut. but, don't worry... Catalyst will be my experiment since dia dah pun hilangkan parut kat kening saya ni. happy me! :)



pada yang masih bertanya, saya buang tahi lalat di Kepong dengan kos RM80 untuk tahi lalat hidup dan besar, RM40 untuk yang kecil. pada yang menghubungi saya untuk bertanya tentang tahi lalat, saya prefer whatsapp dan call terus. jangan msg please sebab anda akan anggap saya sombong lepas tu. :) 



tu kat bawah hidung tu tumbuh balik. ada akar katenye... :) kat kening tinggal bekas-bekas je. and ada mole baru kecik-kecik yang tumbuh.




tapi jangan risau, Catalyst kan ada. :)


boleh order kat saya yep. 013-6386401 :)





 ohh thanks pada semua readers. you guys awesome! :)




4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...