Monday 13 August 2012

Beraya Dengan Dress From Poplook.



salam,



disebabkan mode raya tak berapa nak on sangat. yelah, tahun ni tak dapat nak raya rumah yang tersayang. bila tak raya, tak dapat lah duit raya. fufufu. so, baju raya takdelah nak kebabom RM400 sepasang dari Hatta Dolmat kan. (tak pernah beli pon dari dia). ngeng. 



aku pun ushar-ushar online shop yang tak ada masalah seperti ThePoplook.com. memang ohsem weh service dia. aku order hari ni, ingatkan diorang bajet-bajet busy so aku kena tunggu lama sikit. rupanya tak. esoknya notis poslaju dah tercacak kat pagar menunjukkan dress dah sampai rumah. orangnya tak ada so tak adalah orang ambil parcel tersebut. T____T



aku nak yang simple, senang, dan paling penting long sleeves. rambang mata hoi nak pilih. tapi yang buat panas hati cepat nor sold out. haihh. aku rembat dua dari poplook. ingatkan nak banyak lagi tapi kocek tak berapa nak tebal. dua pon dua lah. almari kat rumah tu pon dah termuntah dah aku tengok. banyak giler baju. hekhek. 


salah satu dress yang aku rembat.



lagi satu aku tak ingat dah yang mana. hehehe. boleh gitu? tunggu jelah dia sampai.



bye.

1 comment:

  1. itu dah rambang mata sangat lah tu smpai tak ingat yg mana satu dah di rembat. haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...