Monday 13 August 2012

Pendekatan.



salam,


apa pendekatan yang aku nak buat dalam blog ni eh. design kosong. hampeh. belum lagi. sekarang aku tengah manaip sambil tengok Men In Black dan nyamuk-nyamuk sedang bersemangat jadi dracula kat sekeliling aku ni. motip?



anda semua dah shopping raya? aku macam dah dah belum je. baju songket wedding uncle ada lagi. recycle sudah. lepas tu korek-korek almari jumpa baju kurung yang rare. pon boleh lah. aku pakai apa pun cantik. haktuihh. duit gaji kali ni sebagai personal assistant RM850 (hambek kau gaji pun aku mention) telah dihabiskan untuk abah dan emak. lebih kepada keperluan rumah. expenses adik beradik berbuka dan transport pergi balik. terasa suci murni pulak hati ni.



wishlist aku untuk beli jam mahal untuk diri sendiri belum kesampaian. gaji habis entah kemana. aku ingat nak jam guess lah. i don't like fancy design. lebih kepada awesome simple design. and paling tak suka tali besi. tak kisahlah stainless steel ke, besi tahan retak calar patah seribu ke. it's still no. 





putih untuk feeling-feeling suci, hitam untuk show off tangan putih (putih ke?) pink untuk feeling gegurl. faham?



aku baru tahu aku macam giler jam lah jugak. baru sedar diri ni siapa. T___T. walaupun tak berharta, nafsu untuk jam membuak-buak. walaupun jam sepuluh hengget ditepi jalan. asalkan ohsem aku rembat. 



nafsu aku yang satu ni dah ke jam. lagi 8? kehkehkeh.


bye.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...