Saturday 22 September 2012

Awesome Feedback After Remove My Moles. :)




salam,



entry buang tahi lalat telah mencapai rating tertinggi setakat ni. aku memang bajet ramai baca sebab aku bajet hot. bhahaha. tak adalah. main-main je. aku memang bajet ramai baca sebab tak semua ada pengalaman macam tu. bila search je ramai yang nak carik kat mana dan berapa kos nya. so aku ada jugak letak link kat mana aku buat. 






siaran ulangan : saya buat disini. dan untuk kos ialah RM360 untuk satu muka.




sekarang progressnya tempat bekas tahi lalat tu berkudis lah. kering nanti dia tanggal and yeahhh new face for me. :) kalau aku pergi kelas yang lelaki pulak banyak tanya. nampak sangat ushar aku. (adakah itu statement mahukan pelempang?) yang perempuan tak perasan langsung. muahahaha. boleh pulak macam tu. 



paling best lepas aku post ramai gilos yang pm aku. aku ingat nak beli Catalyst ke kan (yang nak beli pun ada jugak) rupa-rupanya nak tanya sakit ke tak, dan ramai yang nak buat benda yang sama. aku seronok lah cerita benda-benda camni. sharing is caring. bagus jugak sebab jadi info sandaran. :)



dan tak lupa jugak ada yang terus call aku. mesej pun ramai. sebabnya, mereka kagum aku punya transformasi. apa kau ingat aku transformer? hehehe. tak adalah berubah benar muka aku ni. sama je aku tengok. cuma taklah rimas dan taklah risau lagi. yelah, kanser tu. siapa tak takut.



so thank you so much for those yang support dan yang bertanya. benda baik tak baik lokek. biar sama-sama sebarkan kebaikan. :)



sorry bilik bersepah. ;)




bye. much love from me, surina.




3 comments:

  1. xdelah ilekk habis. ada lagi sikit2 kudis ni ha... ;p

    ReplyDelete
  2. salam.. sis sya nak tanya,berapa kli rawatan yg diperlukan utk tahi lalat tu betul2 pupus?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...