Sunday 23 September 2012

It's Mederma not Menderma. :)




salam.



it's been eight days after i remove my moles. lepas tu kan saya suka kopek-kopek sebab geram kudis kering macam tu. tak boleh kalau tak pegang or sentuh sikit-sikit ke. saja nak main-main. sekali hambek kau, berdarah! upss. 



macam panik kan. so selongkar laci. baru teringat my auntie ada bagi ubat gel aloe vera Mederma. memang khas untuk scar. walaupun luka tersebut berdarah bukan scar, saya dengan sukahati tanpa segan silu terus letak gel tersebut dengan harapan yang tinggi supaya darah tersebut berhenti. hiks.




memang berhenti pun. macam hebat jugak lah. graph panik mendadak jatuhnya. macam lega pulak kan. so saya pun bacalah apa yang Mederma ni boleh buat. oh oh lepas letak baru nak baca kegunaan. bijak sekali. dia kata apply twice a day for 2-3 weeks scar. and apply 2 times a day for 6-8 weeks scar. eh? bukan twice dengan 2 times tu sama ke? ke saya yang salah? konpius sudah.


benda kecik ini menakjubkan. tapi lepas tu macam ada gatal-gatal sikit tapi sikit jelah. 



sekali baca macam menderma pulak kan. tapi kira Mederma ini didermakan oleh my auntie lah. cubalah pada sesiapa yang ada parut. macam best je. :)



bye. 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...