Monday 22 April 2013

Tiada Beza Kita Sekarang.




salam,



Allahuakbar. masih ramai lagi yang text/whatsapp saya untuk saya share tentang entry saya membuang tahi lalat. saya hanya dapat tersenyum sahaja lepas membaca. saya cuma tak tahu apa lagi yang boleh saya kongsikan sebab kalian telah pun membaca. maaf pada mereka yang saya tidak reply. maaf sangat-sangat. tidaklah menyesal membuat perkongsian bila masa privasi diganggu tapi saya cuma tak tahu apa yang perlu saya taip lagi sebab segala-galanya telah saya kongsikan. jika saya reply, saya akan menaip dan cerita benda yang sama juga. mungkin saya perlu kopipes? mungkinkahhh? 



apa-apa pun alhamdulillah pada sesiapa yang telah berjaya membuang. mabruk! pengalaman anda sama seperti saya sekarang. tiada apa yang lain. :) okay good? no good? 







insyaAllah sila ceriakan hari anda dan bersangka baik pada semua ye? bai. :))))

5 comments:

  1. Berapa hari parut tu hilang dear.dan nmpk tak parut tu skrg?

    ReplyDelete
  2. Sis.berapa lama parut tu hilang.dan ada kesan lagi tak?

    ReplyDelete
  3. Berapa hari parut tu hilang dear.dan nmpk tak parut tu skrg?

    ReplyDelete
  4. Berapa hari parut tu hilang dear.dan nmpk tak parut tu skrg?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...