Monday 13 August 2012

Passion is Back!



salam,



Alhamdulillah, terwujud jua blog yang kedua dari jari jemari yang sama, dari gadis yang sama, cuma mungkin berlainan personaliti. blog ini akan dipublickan cuma tidak di promosikan. kalau tahu, tahulah. serik sudah mengejar pembaca. akhirnya yang tidak-tidak jua aku dapat. kepuasan diri sendiri terpaksa ditolak tepi.



ah sudah, awal-awal jangan nak emosi sangat lah. i'm used to be a blogger once. macam-macam cerita aku ukirkan. ramai juga pembaca tegar aku. bila aku privatekan ramai juga bertanya. aku juga tak bebas nak komen blog kalian. tapi sekarang, aku akan mula menulis kembali. kira buat come back ahh. hah gitewww!



siapa rindu aku bau ketiak masing-masing. ouch!



bye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...