Wednesday 5 March 2014

Persediaan Sebelum Berkahwin



Assalamualaikum,


straight. aku tiada persediaan sebelum berkahwin sebab once dah decide tarikh nak kahwin tu, its too short to prepare anything. i mean the period from decide to the wedding itself. yelah, kita kan kahwin kat UIA, orang lain yang sibuk-sibuk buatkan persediaan. HAHAHA. aku siap pergi kelas balik kelas makan cool blog lagi tahu tak?



but, what i really mean here is your inner beauty. yelah, dah HALAL kang semua suami boleh tengok. dia nak belek apa semua boleh. takkan nak tunjuk yang hodoh-hodoh tanpa perikemanusiaan? TIDAK SAMA SEKALI! kita kan before ni apa dalam baju ke dalam seluar ke dalam kain ke dalam selimut ke kita SORANG je boleh tengok, boleh pegang, boleh jaga. tapi dijadikan cerita kita tak jaga, tak rasa pun penting, tak ke terkejut beruk suami kau peahhhh?


so, here we go... all about yourself. FEMME VITA from CATALYST. dia jaga inner kita from any kehodohan. BREAST, V-AREA, ARMPIT, tegang ni tegang tu whatever lah untuk kepuasan suami isteri, itu PENTING HOWKEHHHH! *emo betul*




*MEN VITA untuk dalaman lelaki*


sangat digalakkan untuk mereka yang mempunyai masalah v-area dan masalah dalaman. waktu mengandung dan period je jangan makan ye. :)



so, silalah beli. 3 kotak ke atas anda akan dapat FREE POSTAGE. any of 3 product. whatsapp saya di 013-6386401. saya busy saya balas lambat sikit tapi akan dibalas as soon as possible. Assalamualaikum! :)





2 comments:

  1. Paling penting ia non-sticky, the best choice untuk outdoor activities. Berpeluh pun tak rasa melekit. And because of that, I can even apply it to my face. Because it’s super sweat an water proof, SPF 130 dapat tahan sebanyak 10 jam di bawah matahari.

    ReplyDelete
  2. Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...