Wednesday 5 September 2012

Lari dari masalah atau...




salam,



frankly, i am not a good girl when facing problems. yelah, kita semua mana ada perfect, hidup kadang-kadang tunggang terbalik. aku juga bukan seorang multitasking. aku teringin ada income. join si polan buat bisnes sambil belajar. bukan aku taknak tapi aku takboleh amik risiko. my life is totally mess up. dengan paper repeat nya lagi. ye ye aku bukan genius. tapi aku boleh bangkit. don't worry. satu paper je kot. muahahaha! buduh.



aku nak generate income tapi aku sedar nak jadi orang kuat kelab pun kadang-kadang aku tak boleh handle. mungkin aku kacak luaran, gagah didepan, tapi dalaman aku tak sehensem yang diperkatakan. orang berdepan dengan masalah, aku redah je masalah tanpa fikir untuk selesaikan. sebab bila aku fikir aku serabut. tapi bila mengadap soalan budak sekolah aku no hal. 





bila ada masalah juga aku sedar aku seorang yang pendendam dan busuk hati. tapi busuk busuk pun hati aku, aku tak suka serang orang yang serabutkan aku. not my style. tu style loser suka salahkan orang lain. so diam-diam je. biar masalah berlalu pergi walaupun ada masalah lain yang mengikut.



so, motto dan visi aku semester hadapan yang bakal aku masuk ahad ni is 'redah jelahhhh' atau bahasa kasarnya 'pergi mamposlah apa nak jadi pun' wahh giteww kau samseng. 



apa-apa pun bersujudlah. tiap satu ada hikmah. ;)



bye.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...