Wednesday 5 September 2012

I Love You, Health.




salam,



kerana dah pening dua hari. bau rokok lah, bau asap lori lah, bau perfume kaklong pergi kerja hari-hari, bau macam-macamlah, otak aku terus sakit. tahap tarik rambut punya geng. serious sakit giler. nak menangis macam mengada sebab macam cikai je penyakit pening ni. 


aku pon rempit sendiri atas jalan bawah hujan depan angin. sampai hospital. hambek kau hospital terus aku pergi. tapi dia boleh alihkan aku ke poliklinik je. haremmm betullah. aku nak x-ray semua. aku nak tahu exactly penyakit aku. ada ke tak ada ke. serious ke tak ke. kau paham tak doktor???





tapi dah nama pun jadi pesakit luar, dia cek perut , telinga, darah, but then still don't know what i'm facing with. dia kata kalau setakat dua hari pening tak de hal lagi la. kau nak aku pening sebulan ke doktor? ada orang menyesal sebab tak pergi jumpa doktor awal-awal. aku pulak doktor kata awal lagi kalau setakat dua hari. cetttt. 


dia siap berkias aku macam mengada baru dua hari pening dah risau tahap gaban. haihh. mendidih. aku bayar kau tahu tak. membebel consultant kau je dah kena berbelas ringgit untuk lima minit. bagi ubat tahan sakit. aku melambak kat rumah.


overall, aku sangat tak puas hati. aku tak dapat jawapan yang aku nak. dia tak boleh nak surekan sebab aku hanya pergi klinik. aku kena pergi hospital.


and i was like..... seriously? =.='


u know what i mean.


bye.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...