Thursday 23 August 2012

Tutorial Tudung Labuh Yang Style.


salam,



okay, dek ketandusan masa yang sangat mencemburui, perangai student yang nak tak reti nak bangun awal walaupun dah tahu kelas pukul 8setengah tapi bangun pukul 8, still nak cantik walaupun tinggal 5 minit untuk bersiap, dalam masa yang sama nak yang perfect which is menutup litup bahagian dada, i suggest this tutorial from tudung people. 




lagi senang dari pakai bawal kena tiup-tiup sampai dia tegak. sebab itu ramai yang pilih shawl sebab malas nak fikir kena tiup angin ke. tapi untuk ini perlulah shawl yang besar. aku banyak pashmina. will buy some satin shawl yang besar for practicing this hijab style then. :)





sekarang lebih selesa pakai apa sahaja jenis tudung dengan inner syria. sebab muka aku panjang so senang bentuk. aku tak suka yang melekat terus ke kepala. boleh pening. aku pun tak tahu apa kaitan but seriously, aku pening. 



labuh labuhkan lah tudung korang. they only can see what we choose them to see. is that freedom?



bye.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...