Monday 14 January 2013

Rujukan




salam,



nampaknya sangat ramai yang buat blog saya sebagai rujukan bila cari tentang tempat, kos, dan perasaan melakukan pembedahan laser pada tahi lalat. klinik tu kena bagi royalti ni. muehehe.


bila google search pon entry http://www.dearsuriz.blogspot.com/2012/09/pengalaman-saya-buang-tahi-lalat.html ni merupakan top 10 dalam list. okaylah. but then saya dapat melambak-lambak call, mesej, whatsapp minta pendapat, tanya mana dan harga semua. pendapat saya boleh lah bagi. most of them dah buat lepas minta motivasi dari saya. rasa macam pakar pun ada padahal saya cuma salah seorang daripada yang melakukannya sahaja. tak lebih dari itu. :) tapi tentang tempat dan harga saya rasa dah jelas dalam entry itu. selalu kalau saya dapat mesej saya, saya layan tapi saya suruh mereka baca balik. dah tolong highlight dah pun. 



by the way, nombor yang saya bagi di dalam blog ini adalah untuk hal-hal berkaitan Mary Kay sahaja. kalau nak mintak pendapat tentang pengalaman saya buang tahi lalat, silalah whatsapp atau call terus. sebab ianya tidak melibatkan kos. saya tak kedekut tapi bila awak yang nak tahu, usaha sikit. hal-hal seperti mengorat tidak akan dilayan sama sekali. ada juga yang buka topik tentang Mary Kay dulu tapi last-last melencong. satu je soalan, dah lama hidup?



fot those yang buat blog ini sebagai rujukan, terima kasih sebab blog ni tak ada follower. dapat baca bila dicari sahaja ataupun bila saya letak kat wall facebook atau timeline twitter orang tertekan, padahal bukan nak baca pun. hiks. apa-apapun terima kasih. rasa dihargai bila dapat share pengalaman dengan mereka yang senasib. ada juga yang bagi feedback dan gambar selepas mereka buat. indescribable happy face. me love happy people.  







we treat people like how we want to be treated. satu pesanan, apa-apa pun yang kita lakukan, jaga muamalat sesama insan. jangan pentingkan diri sendiri. do respect people who treat you nicely. kita tak akan selama-lamanya di atas. 



salam.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...