Thursday 20 December 2012

Finally.




salam,



wow, pejam celik dah lima bulan lebih saya jadi beauty consultant. macam baru je memulakan langkah dan belajar sesuatu. Alhamdulillah so far everything is on track. kalau dah jadi jadi beauty consultant 5 bulan lebih maknanya saya dah pakai Mary Kay 7 bulan lebih lah. wah not bad. sebab saya tak pernah stick on one skincare only since pandai melawa. kalau dah habis mesti nak try lain, nak cuba ini cuba itu. almost all teenager brand saya dah cuba. betapa kuatnya power advertising untuk insan lemah macam saya ni. hiks. 



mungkin juga sebab saya beauty consultant. nak membuktikan sesuatu kita sendiri kenalah percaya dulu kan. kang rosak muka anak orang siapa yang mahu bertanggungjawab? hehehe. saya tunggu Mary Kay keluarkan shampoo ni. rambut ni tensen sikit je mulalah gugurnya mak aihh. mengalahkan leukimia. cet. oh ye, dengan 7 bulan lebih penggunaan saya baru sahaja habis guna cleanser Botanical Effect yang saya beli sejak start guna Mary Kay. Lama kan. disitulah penjimatan. :)




cian dia dah kena buang. sobsss. erm, did i mentioned before yang Mary Kay ni go green punya product tak? i think i did. lepas habis je letak elok-elok dalam recycle bin ye. kita kan sayang pada bumi kan kan kan?




sesiapa yang masih belum mencuba dan menerai (try) Mary Kay, book skincare percuma dari saya bulan 1 ni okay. insyaAllah kulit anda akan dapat yang terbaik. skincare class free, cuba je semua apa yang ada. kami beauty consultant di Mary Kay mengamalkan GO GIVE rules dimana kita akan membantu dengan hati yang terbuka. jadi saya akan go give sahaja skincare class secara percuma. saya suka benda free, jadi anda semua mesti suka jugak kan? tahu dah.... :)



013-6386401. whatsapp is highly recommended. :)






see you around ladies and gentlemen. :) byeeee....




*search 'ciksurina' on instagram to get a quick update about Deal Of The Day EVERYDAY! :)*





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...