Friday 24 August 2012

Mary Kay Testimonial.




salam,



aku ada bagitahu sebelum ni yang aku pengguna MaryKay kan? aku pengguna sahaja, bukan promoter atau consultant. jadi, ni aku nak cerita apa yang aku pakai. puas hati ke idok. kira testimonilah untuk consultant aku. ^^



mula menggunakan MaryKay setelah dipaksa berminat untuk melaburkan wang untuk penjagaan kulit muka. yelah, bak kata consultant aku, beli barang branded ikut musim lepastu buang, muka ni lepas dah season nak buang ke? muka nilah yang bawa ke tua. hahh giteww katanya... kira macam tak rugilah, kind of investment. so i try lah..



muka aku ni sebenarnya tone tak sekata, kering dan bawah mata ada lingkaran hitam yang obvious. specialnya MaryKay ni, dia tanya dulu masalah kita apa then baru dia bagi produk yang sesuai. thats why you need a very good consultant. :)



persekitaran kerja aku terdedah kepada aircond. kulit pun dah macam sisik. so, my consultant suggest aku pakai ini. oil hydrating gel.




aku pakai sebelum pakai makeup. and honestly kulit dah tak kering lagi. suka. :) untuk lingkaran gelap bawah mata pulak, aku disuruh pakai ini, (suruh dan bayar.. heee)


eye soothing gel. best. so far, mata tak adalah macam jerangkung lagi. fresh je. 


so, generally.. i'm quite happy with my face now. :D MaryKay memang mahal sikit tapi berbaloi lah. kita boleh beli ikut bajet. kalau aku bajet dalam RM200 kongsi pakai dengan mak dan kakak aku, aku dapat ini.


  • oil hydrating gel
  • eye soothing gel
  • makeup remover
  • cleanser for normal skin
  • satinlip balm
  • satinlip mask
  • satin hand

kitorang kongsi-kongsi satu rumah. maklumlah rumah banyak perempuan. hiks. nak jimat dan nak cantik. dapat dua-dua. overall, i'm satisfied as long my consultant stick on us. kalau korang berminat nak try,pastikan pilih consultant yang betul. jangan yang hangat-hangat taik kucheng. miow. 


bye. 



p/s: my consultant EYLA :  013-7141465


update: this post is before i join them as MaryKay beauty consultant. since i already one of them, you can always contact me too. 013-6386401. see you around! :)


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...