Monday 13 October 2014

Tips Hilangkan Parut Di Muka Selepas Buang Tahi Lalat




salam,


sehingga ke hari ini masih ada yang whatsapp dan menyalahgunakan no telefon yang telah aku berikan di blog untuk bertanya hal-hal yang tidak berkaitan dengan Catalyst. i feel so annoyed tapi bila orang dah call tak kan kita nak letak camtu je. masih ada belas dalam sanubari ini. hewhew.


jadi, ini khas untuk kalian yang telah membuang tahi lalat dan masih ada bekas yang tidak enak diihat. kerana nasib kita lebih kurang sama kan. tapi tolong lah jangan call berkali-kali. i wont pick up. i am so so sorry.


TIPS 1:
# Mindset kena tukar. parut memang susah untuk hilang tapi masih BOLEH dipudarkan. pakai skincare yang sesuai untuk kulit anda dan supplement untuk membantu merawat dari dalam. untuk saya pilihan nya semestinya Catalyst Virgin Coconut Oil. sejujurnya parut di muka masih belum 100% hilang tapi tak obvious dah. happy me!


TIPS 2:
# Jangan lah kalau baru pakai berapa hari dah down sebab tak berkesan ke apa. makin kita down makin lah parut tersebut nampak huduh. yakin tu penting. percaya dengan produk yang kita guna boleh membantu. yang penting muka kita tak makin teruk. kesan supplement bergantung pada metabolisme kita. kalau tinggi maka cepatlah kesannya.


TIPS 3:
# Bila luka dah kering jangan kupil, itu akan meggalakkan lagi kesan parut yang semakin jelas. supplement jangan tinggal okay.


if ada tips lagi nanti kita tambah ye. nah tengok muka kita dari masa ke semasa. bagi you all yakin sikit. :)


 bulan June 2013

 bulan June 2014 (dah setahun kan, tapi masih boleh nampak kesan but still.... dah nama pun parut, mesti ada kesan sikit but dont worry to much)

bulan October 2014 (paling latest. hanya amalkan VCO catalyst dan skincare yang sesuai. tak makan macam-macam cuma elakkan makanan yang buat parut susah hilang contohnya kicap)


semoga entry ni ada bagi motivasi sikit lah pada yang dah buang tahi lalat yang besar-besar tu. gambar semua no filter ye. yakin pada diri sendiri. chaiyyok2!



bye.


surina

1 comment:

  1. Tq awk.. i wish i see this earlier.. got d same prob.. da terasa mcm sharifah aini pon ade.. bezanya yg xglamerous side.. huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...